🔹برای ورود به عرصه تبلیغ بین الملل کسب شرایط زیر ضروری است:
تسلط به فرهنگ: یک مبلغ باید با مفاهیم و برداشتهای ذهنی یک جامعه آشنایی داشته باشد و اساس تبلیغ را قدر عقول یک جامعه قرار دهد که این کار بدون تسلط به فرهنگ جامعه هدف امری غیرممکن است.
گفتار و رفتارهای ما با مفاهیم، قواعد و تصاویر ذهنی مخاطبین تفسیر و تحلیل می شود و بدون توجه به آنها ممکن حتی بسیاری از رفتارهای ما با سوء تفسیر مواجه گردند.
ممکن است رفتار یا گفتاری در یک جامعه مطلوب و مورد پسند باشد و همان رفتار در جامعه دیگر بسیار مذموم و منفور. به عنوان نمونه انعام دادن در کشور ما به معنای رضایت از خدماتِ شخص/ سازمان و به جهت قدردانی انجام می شود اما همین رفتار در برخی کشورهای به عنوان توهین تلقی می شود به این معنا که آن شخص/ سازمان کار خود را به خوبی انجام نداده است.
بنابراین تسلط بر فرهنگ جامعه هدف از ضروریات استت و باید یک مبلغ بین الملل با اهتمام بسیار زیاد به مطالعه فرهنگ کشور هدف _قبل از ورود به هر فعالیت تبلیغی _ بپردازد
ادامه دارد ...