مدرسه زبان و فرهنگ کره

معتبرترین مرکز آموزش زبان و فرهنگ کره در کشور

مدرسه زبان و فرهنگ کره

معتبرترین مرکز آموزش زبان و فرهنگ کره در کشور

مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره وابسته به مرکز تبادلات فرهنگی شرق
کانال ما (مبلغه‌های بین الملل) در پیام رسان ایتا:
https://eitaa.com/islam_4_all

طبقه بندی موضوعی

حجت‌الاسلام «مهدی منصوری خواه»، مدیر دوره زبان کره‌ای موسسه زبان و فرهنگ‌شناسی جامعه المصطفی و رییس مدرسه اسلامی زبان و فرهنگ کره ای در ضبط یک مستند تلویزیونی برای کشور کره‌جنوبی حاضر شد و به عنوان اولین روحانی شیعه وارد تلویزیون کره خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه، این مستند که به کارگردانی «جائه او یی» با موضوع «ایران و اسلام» در حال ضبط و تدوین است، در ماه آوریل سال جاری میلادی از شبکه KBS کره پخش خواهد شد

.

تهیه‌کنندگان این مستند در هفته‌های گذشته با ارسال دعوتنامه، از این روحانی برای حضور در این مستند دعوت به عمل آورده و خواهان حضور در این برنامه و ارایه توضیحاتی در مورد اسلام و شیعه شدند.

در این مصاحبه که حدود یک‌ساعت به طول انجامید، سوالات متعددی در زمینه‌های مختلف مطرح شد؛ تفاوت شیعه و سنی، فلسفه حجاب و جایگاه زن در اسلام، نظر اسلام درباره اقتصاد و راهکارهای اقتصادی قرآن، برنامه اسلام برای ایران مدرن و...  از سوالات طرح شده در این مصاحبه بود.

در پایان نظر این پژوهشگرِ ادیان درباره صحبت‌های اخیر «دونالد ترامپ» مبنی بر اعمال محدودیت برای ورود مسلمانان به خاک آمریکا را پرسیدند که وی به تمامی سوالات با توجه به فرهنگ و سنن کشور کره پاسخ‌هایی ارائه کرد و مردم و ببیندگان این برنامه را برای حضور در ایران و شرکت در دوره‌های آشنایی با اسلام و شیعه دعوت کرد.

این برنامه در مدرسه علمیه جامع امیرالمومنین علیه‌السلام تهران ضبط شد و از حجت‌الاسلام «یونس صفری»، مدیر مدرسه و یک نفر از طلاب نیز مصاحبه‌هایی گرفته شد.

 

نظرات  (۳)

امروز یه قسمت هایی از مستند رو دیدم خیلی خوب بود من خودم واقعا عاشق کره ام و میبینم کسایی رو که مثل خودمن  بعضی وقتا فکر میکنم انقدر که ما درمورد کره میدونیم و تحقیق میکنیم اونا هم درمورد ما میدونن؟اونا درمورد کشور ما چی فکر میکنن؟وقتی این مستند رو دیدم خیلی خوشحال شدم حتی اگه تعداد کمی از کره ای ها برنامه رو دیده باشن (که البته بعید میدونم چون شبکه پر مخاطبیه)خیلی خوبه. امیدوارم چهره واقعی ایرانم و اسلام تو همه جای دنیا دیده بشه.

یه موضوع مهم هست اونم اینکه کره جنوبی به راحتی و فقط از طریق هنر فیلم و موسیقی موج بزرگی راه انداخته که خیلیا رو مجذوب کرده کاش ما هم کمی یاد بگیریم به جای اینکه حرف از زیرساخت و محدودیت بزنیم 

فاییتینگ 

 من نتونستم مستند رو پیدا کنم، اگر لینکی ازش دارید بگذارید ما هم استفاده کنیم

۲۲ فروردين ۰۰ ، ۰۴:۲۲ ایلیا مولائی

سلام علیکم.

لطفاً لینک مستند را قرار می دهید تا ما هم ببینیم.

 

بسیار متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی