مدرسه زبان و فرهنگ کره

معتبرترین مرکز آموزش زبان و فرهنگ کره در کشور

مدرسه زبان و فرهنگ کره

معتبرترین مرکز آموزش زبان و فرهنگ کره در کشور

مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره وابسته به مرکز تبادلات فرهنگی شرق
کانال ما (مبلغه‌های بین الملل) در پیام رسان ایتا:
https://eitaa.com/islam_4_all

طبقه بندی موضوعی

به گزارش معاونت روابط عمومی مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره، اولین آزمون تدریس زبان کره ای روز گذشته در محل کلاس های این مدرسه برگزار گردید.

با توجه به اهداف و رسالت مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره مبنی بر تربیت مدرس و مترجم و مدیران زبان دان  در راستای تبلیغ و نشر دین مبین اسلام و معارف اهل بیت علیهم السلام در کشور کره؛ اولین ازمون تدریس زبان کره ای در محل این مدرسه در شهر قم برگزار گردید

.

در این آزمون که با حضور ریاست مدرسه، معاونت آموزش و جمعی از مسئولین و مدرسان این مدرسه برگزار گردید ،سه نفر از فارغ التحصیلان این مدرسه در ازمون شرکت نموده و پس از بررسی های لازم و ارزشیابی های تخصصی علمی و روشی خانم ذاکری موفق به قبولی در آزمون شده و به مرحله دوم آزمون راه پیدا نمودند.

 

شایان ذکر است در صورت قبولی در مرحله دوم آزمون، ایشان به چندجلسه ازمایشی تدریس خواهند نمود و در صورت کسب موفقیت به عنوان مدرس در مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره، مشغول به تدریس خواهند شد.

 

نظرات  (۱)

سلام عذر میخوام این مدرسه کجاست؟
پاسخ:
سلام
در شهر مقدس قم
اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کانال تلگرامی مدرسه
https://t.me/i_k_s

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی